Logo

Selvbetjening til alle behov

Vi er en rådgivningsbank og altid klar til at betjene dig - også digitalt.

Digitale services

Netbank, mobilbank og onlinemøde er blandt de digitale løsninger, vi tilbyder. Dermed kan du stort set klare alle dine bankforretninger online.

Vi er der, når du har brug for os

Selv om du stort set kan klare alle bankforretninger digitalt, er vi der selvfølgelig også, hvis du har brug for personlig rådgivning.

Mobile tjenester

I Djurslands Bank tilbyder vi forskellige sms-services, der er med til at gøre det nemmere for dig at komme i kontakt med din rådgiver og få overblik over dine konti.

Se saldoen på din konto, når du er på farten

Du skal bare sende en sms til 1203.

Du får oplyst din saldo på din NemKonto, ved at sende en sms til 1203 med teksten "db saldo". Du kan også skrive et kontonavn eller den første del af kontonavnet i sms-en, f.eks.: "db saldo løn" for at få saldoen på din lønkonto.

De første 10 sms'er pr. måned fra db saldo 1203 er gratis. Herefter koster de 1,00 kr. Der er almindelig opkaldstakst på denne sms-service.

Eneste krav er, at du har registreret mobilnummeret hos os. Du kan se, om mobilnummeret er registreret i din netbank under ”Personlige oplysninger”. Du kan selv registrere mobilnummeret i netbank, eller du kan kontakte din rådgiver.

SMS-service

Få en sms, når der går penge ind på din konto, eller hvis din konto skulle gå i overtræk. Du kan også følge med i saldoen på din konto med en saldobesked.

Er der gået penge ind på din konto?

Det er sidst på måneden, og du vil være sikker på, at din løn er gået ind, før du går ud og køber stort ind.

Hvis du tilmelder dig Djurslands Banks Beskedservice, behøver du ikke være i tvivl: Du modtager nemlig en besked, så snart der er gået penge ind på din konto.

Er kontoen i overtræk?

Du kan også vælge at få besked, hvis der er overtræk på din konto, så du hurtigt kan reagere og få flyttet penge til kontoen.

Og foretrækker du helt at undgå overtræk, kan du bede om at få besked, når der for eksempel står 500 kroner tilbage på kontoen.

Du vælger selv...

...hvornår du vil høre fra din konto - for eksempel:

  • når der går penge ind
  • når saldoen på kontoen når ned på et bestemt beløb
  • hvis din konto går i overtræk
  • hvis du vil følge med i saldoen på din konto
  • når der ligger en ny BetalingsService-oversigt i netbanken
  • hvis du har et ubetalt indbetalingskort liggende i netbanken
  • samt andre muligheder efter eget valg 

Beskeden får du som en sms eller e-mail - du bestemmer. 

Sådan gør du…

Du tilmelder dig Beskedservice via netbank eller ved at kontakte din lokale Djurslands Bank.

Netbank Light - din elektroniske postkasse

Med Netbank Light kan du modtage post og se kontoudskrifter fra banken – også selv om du ikke har Netbank Privat.

Netbank Light er en ”light” udgave af Djurslands Banks netbanks eArkiv, der giver dig adgang til informationer fra banken i elektronisk form.

Fordele ved Netbank Light

  • Du samler dine dokumenter fra banken i overskuelige mapper, så du nemt kan finde dem igen
  • I Netbank Light kan du kommunikere sikkert med din rådgiver
  • Du kan logge på Netbank Light fra alle computere. Du logger ind med MitID
  • Du kan sende eSkat til banken
  • Du kan tilgå pensionsinfo
  • Netbank Light er gratis
  • Du er med til at passe på miljøet, idet du ikke længere modtager kontoudskrifter og andre dokumenter i papir
  • Du kan selv til- og fravælge, om du vil modtage dokumenter i papirudgave
  • Netbank Light er åben det meste af døgnet (undtagen natten mellem lørdag og søndag fra kl. 02.00 – 06.00 og de øvrige nætter fra kl. 03.00 - 05.00)
  • Hvis du tilmelder dig Beskedservice, sender vi en sms eller e-mail, når der er nye dokumenter i din Netbank Light.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte din lokale afdeling, hvis du har spørgsmål til din Netbank Light. Har du tekniske problemer eller problemer med at logge på, kan du kontakte vores hotline på 8630 3888.