Logo

Bliv kunde i Djurslands Bank

Kontakt os og hør mere om dine muligheder - det er nemt og hurtigt at blive kunde i Djurslands Bank. Vi sørger for alt det praktiske helt uden beregning – f.eks. tager vi al kontakt til din nuværende bank omkring dit skifte til Djurslands Bank.

Kig forbi eller kontakt os

Kig forbi eller kontakt din lokale filial, hvis du ønsker at høre mere om dine muligheder som kunde i Djurslands Bank.
Du kan også udfylde formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Hvad får du i Djurslands Bank

  • En personlig og lokalkendt rådgiver, som er til at få fat i – mød os i din lokale filial, via telefonen eller online.
  • Få proaktiv rådgivning – det er ikke altid, vi venter på, at du kontakter os. Hvis vi kan se, at der er noget, som du med fordel kan ændre på og som f.eks. kan give dig økonomisk gevinst og større fleksibilitet, tager vi kontakt til dig. Det er det, vi kalder ”Aktiv kunderådgivning”.
  • Attraktive vilkår – Som VærdiPlus-kunde får du en række fordele som f.eks. færre gebyrer og billige billetter til spændende arrangementer.
    Ring og hør om dine muligheder for at blive VærdiPlus-kunde eller læs mere om VærdiPlus.
  • Hurtige ekspeditionstider – vi ved, at det kan være vigtigt at handle hurtigt, f.eks. når drømmeboligen er fundet eller ved spørgsmål til hverdagsøkonomien.
  • En kompetent sparringspartner– vi rådgiver med udgangspunkt i, hvem du er, og hvilke behov du har.
  • Konkurrencedygtige produkter indenfor blandt andet bank, investering, pension og forsikring.
  • En lokal bank, der kender og engagerer sig i dit lokalområde – vi arbejder aktivt for at gøre en forskel gennem lokalt samarbejde og lokale partnerskaber.

 

Sådan skifter du til Djurslands Bank

  1. Du kontakter os via hjemmesiden, telefonen eller med et besøg i din lokale filial.
  2. Vi snakker sammen og lærer hinanden at kende.
    Hvem er du - hvem er vi.
    Hvad er dine forventninger og behov.
  3. Er vi et godt match, beder du os sætte dit bankskifte i gang.
  4. Vi klarer alt det praktiske omkring dit bankskifte.
    Vi overfører dine konti og opretter din netbank, vi bestiller nye betalingskort, flytter dine betalingsaftaler, din NemKonto og giver de offentlige myndigheder og din arbejdsgiver besked. Vi tager også kontakten til din nuværende bank.

Lovpligtige oplysninger - det spørger vi vores kunder om

Som ny kunde vil du opleve, at vi beder om en kopi af din legitimation, og at vi spørger til dine skattemæssige forhold. Det gør vi, fordi vi - ligesom landets øvrige pengeinstitutter - skal have lovpligtige oplysninger om vores kunder. 

Læs mere

Bliv kontaktet om bankskifte