Er du helt sikker?

De bedste forsikringer – det er dem, der passer til dit liv



Du får snart nye policer

Privatsikring sender i disse dage et orienteringsbrev ud til alle kunder angående skift til nyt it-system. Skiftet medfører, at alle kunder får nye policer.

Dine forsikringer fortsætter automatisk, og du skal ikke gøre noget
Selv om du får nye policer, er du mindst lige så godt dækket som før ændringen, og din pris er den samme.

Har du spørgsmål kan du kontakte Privatsikring på tlf. 3355 4019 eller 3355 4047 hvis du har spørgsmål til specifikt om dine nye policer.

Læs mere i brevet fra Privatsikring eller på privatsikring.dk.

Tal forsikring med én, der kender dig

Vi vil gerne hjælpe dig med at sikre, at du har de forsikringer, der passer til det sted, du er i livet. Når du tegner forsikringer i din bank, så taler du med folk, som kender dig i forvejen. På den måde kobler vi på en nem måde din privatøkonomi sammen med dit forsikringsbehov.

Se overblik over forsikringer

Tal med en forsikringskonsulent

Når du vil tale forsikring, så skal du mødes med en af bankens forsikringskonsulenter. Sammen med din rådgiver vil de gøre deres bedste for at finde de bedste løsninger til dig – sammen med dig.

Du finder kontaktoplysninger under den filial, du hører til – og ellers booker du møde gennem din rådgiver eller her.
Du kan også kontakte vores forsikringscenter på tlf. 8630 3020 eller mail: forsikringscenter@djurslandsbank.dk.

Samarbejde med Privatsikring og Frida Forsikring

Vi samarbejder med Privatsikring, så du med fordel kan tegne gode private skadesforsikringer, der duer, når det gælder.

Vi tilbyder ejerskifteforsikring gennem Frida Forsikring, der er eksperter i ejerskifteforsikringer.

Hvis skaden er sket:

  • Anmelde skaden på 7011 1707
  • Anmelde skaden online

Er du i udlandet, og har du brug for din Verdensrejsedækning, skal du kontakte SOS på +45 7010 5050.

Læs mere om, hvad du skal gøre, hvis du får en skade.

Har du en Codan ulykkeforsikring?

Se præmie og dækning

OBS! Produktet kan ikke tegnes mere.

Rejseforsikring og Corona-virus

Corona-virus påvirker de officielle rejsevejledninger til hele verden og Udenrigsministeriet opdaterer løbende deres anbefalinger om rejser rundt i verden.

Opdateret 28. juni 2021.

Hvordan dækker rejseforsikringen?

Nyt: Verdensrejsedækning via Privatsikring er nu udvidet til at dække lægebehandling, hvis kunden bliver syg på sin rejse med Covid-19.
Ændringen gælder rejser inden for Europa frem til 31. oktober 2021 og gælder både for røde og orange lande jf. Udenrigsministeriets rejsevejledning.

Vil du gerne bestille en rejse til et land eller område, hvor Udenrigsministeriet ikke længere fraråder al unødig indrejse, dvs. til et grønt eller gult område? Så kan du roligt gøre det, og stadig være dækket for afbestilling, selvom Udenrigsministeriet senere kan blive nødt til at fraråde al unødig indrejse igen.

Hvis rejsedestinationen er rød eller orange, når du bestiller rejsen, kan du ikke afbestille din rejse på baggrund af Udenrigsministeriets rejsevejledning, med mindre du opfylder en række krav. Du skal blandt andet være fuldt vaccineret mod Covid-19 eller tidligere smittet med Covid-19. Læs mere om denne ændring i rejsevejledningen fra 1. maj 2021 via nedenstående link til privatsikring.dk.

Yderligere info

Både Privatsikring og LOPI Mastercard har lavet hjemmesider, hvor de løbende informationer om, hvordan du er dækket med din rejseforsikring, hvis den er tegnet igennem dem.

Privatsikring: En god og sikker sommer, rejseforsikring og Corona-virus 

Lopi Mastercard: Rejseforsikring og Corona-virus

Det får du med en forsikring hos Privatsikring

  • Hvilke dækninger har du brug for? 
    Du får præcis de dækninger, du har brug for - hverken mere eller mindre.
  • Et godt forsikringstilbud
    En tydelig beregning på, hvad dine forsikringer vil koste.
  • Personlig forsikring
    Du bestemmer selv størrelsen af din selvrisiko og sammensætningen af de enkelte dækninger.
  • Én selvrisiko
    Privatsikring opkræver kun én selvrisiko, selv om en skade berører flere forsikringer.
  • Det er let
    Vi tegner forsikringerne for dig, og betalingen af dine præmier sker via betalingsservice fra din konto. Privatsikring ordner skadesbehandlingen og alt det forsikringstekniske.
  • Direkte linje til Privatsikring
    Ring direkte,  hvis du får en skade. Ring på 70 11 17 07. Du kan også anmelde din skade online.
 

Hos Privatsikring kan du tegne følgende forsikringer:

  • Indboforsikring
    Indbo + en masse ekstra, fx. verdensrejseforsikring og psykologisk krisehjælp m.m .
  • Ulykkesforsikring
    En ulykkesforsikring, der dækker både fysiske og psykiske varige mén.  Mulighed for individuelle tilvalg.
  • Børneulykkesforsikring
    En forsikring af dit dyrebareste eje.
  • Lønsikring
    Sikr din indtægt ved ufrivillig arbejdsløshed.
  • Fritidshus-, kolonihavehus- og husforsikring
    Husforsikringen der kan skræddersys efter dine ønsker.
  • Bilforsikring
    Sørg for at din bil er forsikret mod skader.
  • Udvidet strakserstatning 
    Til dig over 50, som ønsker dækning med det samme efter en ulykke.  Også selvom der ikke er varige mén.
  • Campingvognsforsikring
    Dækker din campingvogn, teltvogn og påhængsvogn. Dækning af indbo kan tilvælges.
  • Studieforsikring 
    En forsikring der kommer hele vejen rundt om de vigtigste forsikringsbehov.
  • Rejseforsikring
    Vær tryg på rejsen. Har du indboforsikring har du også automatisk rejseforsikring. Ønsker du rejseforsikring uden at have en indboforsikring, så er det også muligt.
  • Hundeforsikring
    Få en hundeforsikring der passer til et godt hundeliv.
  • Ejerskifteforsikring
    Undgå at skulle betale for uforudsete udgifter til reparation af skjulte skader på dit nye hus.

Vennetjenester og forsikring

Hvilke muligheder er der for erstatning, hvis det går galt, når naboer og venner hjælper hinanden?

Når naboer og venner giver hinanden en hjælpende hånd, sker der nogle gange en ulykke og nogen kommer til skade.
Er der tale om en alvorlig skade, kan det naturligt medføre en snak om, hvilke muligheder der er for erstatning.


Brancheorganisationen Forsikring & Pension har lavet en folder om "Vennetjenester og forsikring".

Læs folderen

Graviditets- og fødselsgener

Nye forsikringsbetingelser som følge af Ligebehandlingslovens regler for gravide

Ændret forsikringsbetingelser

Vi ændrer forsikringsbetingelserne for rejseforsikringen til vores Mastercards, da forsikringsbetingelserne indtil nu har indeholdt undtagelser rettet mod gravide og eventuelle graviditetsgener, som ikke var i overensstemmelse med Ligebehandlingsloven.

Kontakt Privatsikring, hvis du har spørgsmål til din dækning og behandling af graviditets- og fødselsgener.

Har du oplevet manglende dækning?

Har du oplevet, at du ikke kunne få dækket udgifter til behandling i forbindelse med graviditets- eller fødselsgener, eller fået afslag på at kunne tegne en forsikring, der dækker for generne, beder vi dig kontakte Privatsikring, hvis den pågældende forsikring var hos Privatsikring eller via dit LOPI Mastercard. Privatsikring er ved at undersøge, om der er kunder i Privatsikring, som uretmæssigt ikke har fået dækket graviditets- eller fødselsgener.
Privatsikring rækker proaktivt selv ud til de kunder, som Privatsikring kan finde frem til. Privatsikring kan dog ikke finde frem til alle kunder, da oplysninger kan være slettet som følge af GDPR-regler. Derfor opfordrer vi også kunder til selv at kontakte Privatsikrings skadecenter på 33 55 37 20, så de kan se på din henvendelse igen.

Tal forsikring med én, du kender

Passer dine forsikringer til dit liv? Kontakt os for en snak.

Hvordan ønsker du, at vi kontakter dig?

Send

Felter er obligatoriske og skal udfyldes.