Logo

Tilfredse kunder i Djurslands Bank

29. October 2020

Djurslands Bank lever af glade og tilfredse kunder, så derfor har de årlige kundeundersøgelser stor betydning, da det er med til at holde fokus på tilfredsheden hos bankens kunder og selvfølgelig også på forbedringsmuligheder, fortæller underdirektør Jesper Vernegaard. Banken har netop fået resultat af årets tilfredshedsundersøgelse blandt bankens kunder og kan konstatere, at bankens kunder har en høj tilfredshed og er loyale kunder.

Det er vigtigt for en virksomhed at have tilfredse og loyale kunder – og det gælder uanset hvilken branche, man arbejder i. Djurslands Bank har netop fået resultatet af bankens årlige undersøgelse, hvor kunderne er blevet spurgt om deres tilfredshed med banken.

- Når vi sammenligner os med andre pengeinstitutter og med andre analyser, så ligger vi fortsat højt på skalaen over både tilfredshed og loyalitet. Det er vi naturligvis meget glade for at konstatere, for kundetilfredshed er utroligt vigtigt for os her i Djurslands Bank. Vi skal hver dag gøre en forskel for de kunder, der vælger os som samarbejdspartner – og vi skal leve op til deres tillid, siger underdirektør Jesper Vernegaard.

Djurslands Bank vælger hvert år at tage temperaturen på den generelle kundetilfreds ved en årlig kundetilfredsanalyse for danske pengeinstitutter, Finanssektorens Kundebenchmark*.

- Jeg vil gerne takke alle dem, der har taget sig tid til at deltage. Dét, at vores kunder fortæller, hvordan deres opfattelse er af Djurslands Bank er med til at holde os på sporet og give os input, så vi hele tiden har fokus på vores kunder, og at vi lever op til de krav, som de stiller til os som deres finansielle samarbejdspartner, siger underdirektør Jesper Vernegaard.

*Finanssektorens KundeBenchmark er en årlig kundetilfredshedsanalyse, som Finanssektorens Uddannelsescenter laver for danske pengeinstitutter. I år deltog 27 pengeinstitutter på privatområdet og 18 på erhvervsområdet.