Logo

Hvad synes du om os?

26. October 2021

Djurslands Bank gennemfører i år en kundetilfredshedsanalyse og sender mails til en række af bankens privat- og erhvervskunder fra tirsdag 26. oktober.

Djurslands Bank gennemfører i år en kundetilfredshedsanalyse for at blive klogere på, om bankens kunder er tilfredse med Djurslands Bank – og hvor der eventuelt skal sættes ind for at blive endnu bedre.

- Vi håber selvfølgelig, at rigtigt mange af vores kunder vil give sig tid til at svare på undersøgelsen og give os denne vigtige feedbank. Det er rigtigt vigtigt for os at få denne konkrete indsigt for hele tiden at forbedre os og give vores kunder lige præcis den rådgivning, som de har brug for og efterspørger, siger vicedirektør Jesper Vernegaard.

Det er analysevirksomheden Dataminds, som på vegne af Djurslands Bank udsender en mail med et direkte link til undersøgelsen.

Modtager du en mail fra Dataminds, kan du således helt trygt åbne link og deltage i undersøgelsen.