Logo

Aktiv Kunderådgivning

Hvordan ser din hverdag ud? I dagligdagen er der ikke mange, der har lyst til at bruge tid og kræfter på økonomi – det skal jo helst bare køre.

Aktiv kunderådgivning. Kunde og rådgiver sidder og taler sammen.

Aktiv Kunderådgivning

Når det virkelig gælder, er vi der med gode råd. Det er ikke altid, vi venter på, at du kontakter banken. Hvis vi kan se, at ændring i dit samarbejde med banken, kan give dig økonomisk gevinst og større fleksibilitet, tager vi naturligvis kontakt til dig.

Som VærdiPlus-kunde tilbyder vi dig et årligt rådgivningsmøde, hvor vi gennemgår din samlede økonomi for at finde ud af, om noget kan ændres til din og din families fordel.

Det kalder vi Aktiv Kunderådgivning.

Vi er klar til at hjælpe

Vi er klar til at hjælpe, når du har brug for os. Det kan blandt andet lade sig gøre, fordi du har en fast rådgiver, som du altid kan kontakte. Det gælder uanset, om du bare har et afklarende spørgsmål, eller om du har brug for lidt grundigere rådgivning, for eksempel i forbindelse med køb af ny bolig.

I Djurslands Bank kan du vælge, hvilke forretninger du selv vil klare, og hvilke du gerne vil have vores hjælp til.

Book et rådgivningsmøde
Læs mere om hvordan du bliver VærdiPlus-kunde