Djurslands Bank får ny designprofil

Djurslands Bank har fået ny designprofil. Et unikt farveunivers giver mulighed for at kommunikere endnu mere vedkommende til bankens forskellige målgrupper.

- De senere år er vi vokset fra at være en lokal bank til at være et regionalt pengeinstitut med kunder og filialer udenfor Djursland. Derfor var det tid til et serviceeftersyn af vores visuelle identitet og vores grundfortælling som bank, siger bankdirektør Lars Møller Kristensen.

Bankens kendte logo er tilpasset tidens behov, og med et unikt farveunivers kan Djurslands Bank nu kommunikere endnu mere nuanceret til privatkunden, den unge kunde, erhvervskunden eller private banking-kunden.

- Vores bank skal på den ene side have en klar, konsekvent og let genkendelig profil i et konkurrencepræget marked. Jeg er sikker på, at vi med vores nye udtryk kan være med til at styrke kommunikationen til såvel bankens kunder som til dem, der overvejer at blive kunde, lyder det fra bankdirektøren.

Der bliver i forbindelse med det nye design ikke ændret på bankens værdier om blandt andet at være lokal og synlig i de områder, hvor banken er til stede. Tværtimod så understøtter den skærpede profil bankens dna om at være en relationsbank.

Vores kunder er mennesker. Det er vi også. Vi lever i mødet.