Selvbetjening til alle behov

Vi er en rådgivningsbank og altid klar til at betjene dig - også digitalt.

Digitale services

NetBank, MobilBank, Online-møde er blandt de digitale løsninger, vi tilbyder. Dermed kan du stort set klare alle dine bankforretninger online.

Vi er der, når du har brug for os

Selv om du stort set kan klare alle bankforretninger digitalt, er vi der selvfølgelig også, hvis du har brug for personlig rådgivning.

NetBank - gå i banken online

Med NetBank kan du selv ordne alle dine daglige bankforretninger.

NetBank

Hold online-møde med banken

Djurslands Bank tager endnu et skridt ind i fremtiden og tilbyder dig mulighed for at holde møde med banken via OnlineMøde - et system, der minder om Skype.

Online rådgivning

Lokalbank med højteknologiske løsninger

Hvis du synes, det er besværligt at tage i banken, tilbyder vi med vores nye OnlineMøde så at sige, at banken kommer til dig - uanset om du sidder i sofaen derhjemme, på terrassen i sommerhuset, eller du er på arbejde.

Nemt og sikkert

Et OnlineMøde er nemt at planlægge. Du aftaler et mødetidspunkt med din rådgiver – og at det skal være et OnlineMøde. Så sørger rådgiveren for de tekniske detaljer, og at mødet afholdes via en sikker linje, så både fortrolighed og sikkerhed er i orden.

 

Du møder din rådgiver – og kan se relevante dokumenter på skærmen

Hvis der er webcam på din pc eller tablet, kan du og din rådgiver se hinanden under mødet. Hvis ikke du har et kamera, er det kun dig, der kan se rådgiveren.

Under mødet har du mulighed for at se din rådgivers skærm. Det kan være en fordel, hvis rådgiveren skal vise dig en smart funktion i NetBank, eller du skal skrive under på f.eks. nogle pensionspapirer, som skal forklares først.

Adgang til NetBank med NemID

NemID er mere end en sikkerhedsløsning til NetBank . Det er også en digital signatur – din adgang til det digitale Danmark.

NemID - din adgang til det digitale Danmark

Med NemID kan du logge på f.eks. skat.dk eller borger.dk på præcis samme måde, som når du logger på hos os. Med NemID behøver du kun at huske på ét bruger-id og én adgangskode, uanset om du skal i NetBank, på kommunens hjemmeside eller på en af de andre hjemmesider, som NemID giver adgang til.

NemID-nøglekortet – et ekstra sikkerhedselement 

Løsningen med nøglekort er ekstra sikker, da du skal bruge en "nøgle" fra nøglekortet, når du logger på NetBank. Når alle nøgler er ved at være brugt, sender DanID et nyt nøglekort med posten. Hvis du har dit nøglekort med dig, kan du altid gå i NetBank fra en hvilken som helst computer. Nøglekortet har samme størrelse som et Dankort. 

NemID-nøgleviser - en overbygning til dit NemID-nøglekort

Nøgleviseren er oftest hurtigere at bruge end nøglekortet. Den vil især være relevant, hvis du bruger mange nøgler. Nøgleviseren er en elektronisk udgave af nøglekortet, i form af et lille apparat med en knap og et display. Med nøgleviseren kan du vise en nøgle ved at trykke på knappen. Nøglen bruges efter indtastning af bruger-id og adgangskode.
Nøgleviseren har en levetid på mindst tre år.
Kom i gang med NemId

Mobile tjenester

I Djurslands Bank tilbyder vi forskellige sms-services, der er med til at gøre det nemmere for dig at komme i kontakt med din rådgiver og få overblik over dine konti.

DB saldo 1203

Tab 1

Se saldoen på din konto, når du er på farten

Du skal bare sende en sms til 1203.

Du får oplyst din saldo på din NemKonto, ved at sende en sms til 1203 med teksten "db saldo". Du kan også skrive et kontonavn eller den første del af kontonavnet i sms-en, f.eks.: "db saldo løn" for at få saldoen på din lønkonto.

De første 10 sms'er pr. måned fra db saldo 1203 er gratis. Herefter koster de 1,00 kr. Der er almindelig opkaldstakst på denne sms-service.

Eneste krav er, at du har registreret mobilnummeret hos os. Du kan se, om mobilnummeret er registreret i din NetBank under ”Personlige oplysninger”. Du kan selv registrere mobilnummeret i NetBank, eller du kan kontakte din rådgiver. 

SMS-service

Tab 1

SMS-service

Få en sms, når der går penge ind på din konto, eller hvis din konto skulle gå i overtræk. Du kan også følge med i saldoen på din konto med en saldobesked.

Er der gået penge ind på din konto?

Det er sidst på måneden, og du vil være sikker på, at din løn er gået ind, før du går ud og køber stort ind.

Hvis du tilmelder dig Djurslands Banks BeskedService, behøver du ikke være i tvivl: Du modtager nemlig en besked, så snart der er gået penge ind på din konto.

Er kontoen i overtræk?

Du kan også vælge at få besked, hvis der er overtræk på din konto, så du hurtigt kan reagere og få flyttet penge til kontoen.

Og foretrækker du helt at undgå overtræk, kan du bede om at få besked, når der for eksempel står 500 kroner tilbage på kontoen.

Du vælger selv...

...hvornår du vil høre fra din konto - for eksempel:

  • når der går penge ind
  • når saldoen på kontoen når ned på et bestemt beløb
  • hvis din konto går i overtræk
  • hvis du vil følge med i saldoen på din konto
  • når der ligger en ny BetalingsService-oversigt i NetBanken
  • hvis du har et ubetalt indbetalingskort liggende i NetBanken
  • samt andre muligheder efter eget valg

Beskeden får du som en sms eller e-mail - du bestemmer.

Sådan gør du…

Du tilmelder dig BeskedService via NetBank eller ved at kontakte din lokale Djurslands Bank.

SMS din rådgiver

Tab 1

Send en SMS til din rådgiver

Du kan nu sende en sms direkte til din rådgiver eller din lokale afdeling. Din rådgiver kan også kontakte dig via sms.

Sådan gør du 

Start en sms med afdelingens kode samt rådgivers navn. Samtidig skal du være sikker på, at din rådgiver kender dit mobilnummer.

En sms sendt til en rådgiver i Grenaa kan se sådan ud:

Besked:
"GRE Hej Gitte, kan vi mødes senere på ugen? Hilsen Hans Hansen"

SMS sendes til mobilnummer 61 20 80 70 eller 30 88 00 60.

 

Afdelingskoder

GRE
ALL
AUN
EBEL
FIN
HORN
KOL
LYS
RIS
RYOMRON
TIL
TRAN
VIL
ORS
Grenaa
Allingåbro
Auning 
Ebeltoft
Aarhus
Hornslet
Kolind
Lystrup
Risskov
Ryomgård
Rønde
Tilst
Tranbjerg
Vivild
Ørsted

 

NetBoks - din elektroniske postkasse

Med NetBoks kan du modtage post og se kontoudskrifter fra banken – også selv om du ikke har NetBank.

NetBoks er en ”light” udgave af NetBanks eArkiv, der giver dig adgang til informationer fra banken i elektronisk form. Du kan ikke foretage dig noget aktivt i NetBoks – såsom at se aktuel saldo, betale regninger og overføre penge

Fordele ved NetBoks

  • Du samler dine dokumenter fra banken i overskuelige mapper, så du nemt kan finde dem igen
  • Du kan logge på NetBoks fra alle computere. Du skal blot indtaste dit CPR-nummer og din personlige kode.
  • NetBoks er gratis 
  • Du er med til at passe på miljøet, idet du ikke længere modtager kontoudskrifter og andre dokumenter i papir
  • Du kan selv til- og fravælge, om du vil modtage dokumenter i papirudgave. 
  • NetBoks er åben det meste af døgnet (undtagen natten mellem lørdag og søndag fra kl. 02.00 – 06.00 og de øvrige nætter fra kl. 03.00 - 05.00).
  • Hvis du tilmelder dig BeskedService, sender vi en sms eller e-mail, når der er nye dokumenter i din NetBoks.

 

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte din lokale afdeling, hvis du har spørgsmål til din NetBoks. Har du tekniske problemer eller problemer med at logge på, kan du kontakte vores hotline på 8630 3888. Log på NetBoks her