Tjek din konto, når og hvor du vil

Har du en iPhone eller en Android-telefon, kan du bruge vores MobilBank.

Med Djurslands Banks MobilBank har du altid din bank lige ved hånden. Du har blandt andet adgang til:
 

  • Kontooverblik og kontobevægelser med kategorier
  • Forbrugsoverblik
  • Overføre penge og betale regning
  • Handle værdipapirer
  • Investering og kurslister
  • Kontakte din afdeling eller rådgiver

Det er nemt at komme i gang med at bruge MobilBank - og har du spørgsmål, er der hjælp at hente:

Kom godt i gang med MobilBank

Spørgsmål og svar om MobilBank

Kom godt i gang med MobilBank

Kom igang med MobilBank

Tab 1

Kom igang med MobilBank

Du skal være kunde i Djurslands Bank og have NetBank for at kunne logge på. 

For at bruge MobilBank-app’en, skal du først tilmelde dig i din NetBank. Her vælger du ”Aftaler og Mobil”. Du opretter en mobilkode, som skal bruges ved første pålogning.

  • Hent din MobilBank-app
  • Åbn MobilBank og vælg en funktion, der kræver login – fx Konto.
  • Tast dit bruger-id (NemID-nr. eller cpr-nr.). Cpr-nr. huskes, næste gang du logger på.
  • Tast din mobilkode.

Hent app til iPhone

Tab 1

Har du en iPhone?

Så er der flere muligheder for at downloade MobilBank-app'en.

  • Hent app'en her >>
  • Få en sms med linket til App Store ved at logge på din NetBank og vælg menupunktet "Mobil"
  • Søg efter MobilBank i App Store - søg efter Djurslands Bank
  • Scan følgende QR-kode:

Hent app til Android

Tab 1

Har du en Android?

Så er der flere muligheder for at downloade MobilBank-app'en.

  • Hent app'en her >> 
  • Få en sms med linket til Google Play ved at logge på din NetBank og vælg menupunktet "Mobil"
  • Søg efter MobilBank i Google Play - søg efter Djurslands Bank
  • Scan følgende QR-kode:

 

Spørgsmål og svar

Vi sidder klar til at hjælpe dig på telefonen hverdage mellem 08:00 og 19:00. Klik på nedenstående faner eller kontakt vores hotline på 8630 3888.

Installation

Tab 1

Installation og krav

Kan min telefon køre MobilBank?

Se, hvilke krav der er til styresystemer:
Android: Se krav i Google Play
iPhone/iOS: Se krav i App Store


Hvordan aktiverer jeg min MobilBank?

For at bruge MobilBank-app’en, skal du tilmelde dig i din NetBank.

Her vælger du ”Aftaler og Mobil”. Så snart du har tilmeldt dig, kan du via din app få adgang til dine oplysninger via MobilBank.

Pris og datatrafik

Tab 1

Hvad koster det at bruge MobilBank?

Det er gratis at oprette og bruge MobilBank.

Du skal kun betale for datatrafik, så tjek priserne hos dit teleselskab. Vi gør alt for at begrænse behovet for datatrafik.

Ønsker du at nedsætte forbruget endnu mere, kan du i MobilBanks ’Indstillinger’ vælge, at valutakurser og afdelingsoplysninger ikke opdateres, hver gang du bruger app’en.

Skal jeg være kunde i Djurslands Bank?

Du kan godt bruge Djurslands Banks MobilBank, selv om du ikke er kunde i Djurslands Bank.

Valutaregner, Find afdeling og Spær kort er åben for alle.

Men vil du se indestående på dine konti eller dine værdipapirbeholdninger, så skal du logge på.

Log på

Tab 1

Hvordan logger jeg på?

Det er let at logge på og af MobilBank. MobilBank beder selv om dit brugernavn og adgangskode, hvis den funktion, du vil bruge, kræver det. Du bliver automatisk logget af MobilBank, hvis du lukker MobilBank app’en, eller hvis du har været inaktiv.

Som brugernavn kan du bruge dit cpr.-nr. eller dit NemID-nr.

Skal jeg bruge mit NemID nøglekort?

Ja, hvis du skal overføre penge eller betale en regning. Så skal du benytte dit NemId nøglekort. Hvis du blot skal se indestående på konto eller beholdning i dit depot, har du ikke brug for dit NemID nøglekort.

Er MobilBank sikker?

Det er sikkert at bruge MobilBank. Du skal bare huske ikke at vise din kode til nogen. Har du mistanke om, at din kode er blevet afluret, så skift din mobilkode i NetBank og kontakt banken med det samme.

Hvordan logger jeg af?

Du logger af MobilBank ved at gå ud af MobilBank-app’en på din mobiltelefon. Hvis du glemmer at gå ud af app’en, så bliver du automatisk logget af – senest efter 10 minutter. Du kan få MobilBank-app’en til at logge af hurtigere ved at ændre det i MobilBanks ’Indstillinger’.

Hvad er min mobilkode?

Du kan se din mobilkode i din NetBank. .

For at se mobilkoden, skal du være tilmeldt MobilBank. Hvis du ikke har tilmeldt dig MobilBank endnu, kan du også gøre det her.

Ønsker du en ny mobilkode, skal du klikke på linket ’Vælg en ny kode’ til højre for den viste kode. Du kan herefter vælge din egen 6-cifrede adgangskode til MobilBank.

Tilpas din MobilBank - iPhone/Android

Tab 1

Tilpas MobilBank - så den passer til dig - Iphone/Android

Hvorfor kan jeg ikke se mit depot?

Du tilpasser selv depotoversigten. Vælg menupunktet ’Depot’ og klik på ’Redigér’ her kan du selv til- og fravælge de depoter, som du vil se på oversigten. Vi kan ikke vise mere end 100 depoter i alt.

Hvorfor kan jeg ikke se min konto?

Du tilpasser selv kontooversigten. Vælg menupunktet ’Konto’ og klik på ’Redigér’ her kan du selv til- og fravælge de konti, som du vil se på oversigten. Vi kan ikke vise mere end 100 konti i alt.

Hvordan giver jeg min konto et andet navn?

Vælg menupunktet ’Konto’ og vælg den konto, du ønsker at give et andet navn på oversigten. Når du står på kontoen skal du klikke på ’Detaljer’. Du kan give din konto et nyt navn nederst på siden. Kontoen vil også ændre navn i NetBank.

Kan jeg flytte rundt med menupunkterne i MobilBank?

Ja, det er muligt at flytte rundt på menupunkterne, så du kan få hurtig adgang til dine favoritfunktioner. Hold fingeren på det menupunkt du ønsker er flytte. Efter et kort øjeblik begynder menupunktet at bevæge sig og du kan flytte rundt på det.