Rigtig mange deltog i kunde-undersøgelse

12. October 2016

Djurslands Bank har igen i år deltaget i finanssektorens årlige kundeundersøgelse. Rigtig mange af bankens kunder tog sig tid til at deltage og give deres mening til kende.

Hvad er Finanssektorens Kundebenchmark?

Hvert år udarbejder Finanssektorens Uddannelsescenter en kundeundersøgelse, der tager temperaturen på de danske bankunders tilfredshedsniveau. I år deltog 40 lokale pengeinstitutter fra hele landet. I alt 36.000 privatkunder og 2871 erhvervskunder besvarede spørgeskemaet.

Hvor tilfredse er Djurslands Banks kunder?

Undersøgelsen viser, at kundernes tilfredshed med banken er stigende: 

  • Privatkundernes tilfredshed er steget fra 82 til 84 indekspoint siden 2015.
  • Privatkundernes loyalitet er steget fra 86 til 88 indekspoint siden 2015.
  • Erhvervskundernes tilfredshed er steget fra 78 til 80 indekspoint siden 2015.
  • Erhvervskundernes loyalitet er uændret på 80 indekspoint.

”Undersøgelsens resultater glæder os meget. Så ved vi, at vi er på rette vej. Ligeså vigtigt er det, at vi kan bruge kundernes svar til fortsat at forbedre os”, siger underdirektør i Djurslands Bank, Jesper Vernegaard. 

”Vi er naturligvis glade for, at så mange af bankens kunder har brugt tid på at besvare undersøgelsen”, tilføjer Jesper Vernegaard.